Expert Dev, s.r.o.

Nejlepší způsoby, jak zrychlit načítání mobilního webu v roce 2022

Většinou každý, kdo navštíví nějaký konkrétní web, spěchá a chce ho mít co nejrychleji přečtený, a proto by pro správce internetových stránek alias webmastery mělo být prioritou co nejrychlejší načítání mobilní webové stránky.

Rychlost načítání je o to více důležitější, pokud se jedná o mobilní verzi vašeho webu. Mobilní uživatelé jsou obvykle neustále mimo domov nebo na cestách a nebudou mít tolik trpělivosti s těmi mobilními weby, které se načítají celou věčnost. Pokud chcete udržet pozornost mobilních uživatelů dostatečně dlouho na to, abyste generovali potenciální zákazníky nebo zvyšovali konverze, musí se rychlost načítání mobilní webové stránky zvýšit.

mobilní web

Udržujte nízkou míru přesměrování mobilního webu

Přesměrování zpomaluje váš web, protože serveru nějakou dobu trvá, než najde a načte původní dokument, na který se po kliknutí odkazuje a který je přesměrovaný. Takový proces může trvat několik dalších sekund a může zvýšit míru okamžitého opuštění. Takže pokud si chcete udržet pozornost svých návštěvníků, minimalizujte přesměrování.

POUŽÍVEJTE KOMPRIMOVANÉ OBRÁZKY

Fragmentací rozumíme, když jsou grafické prvky např. snímky nebo typografie, rozděleny na části Obrovské obrázky na vašem webu znamenají delší dobu načítání. Chcete-li stránku urychlit, použijte komprimované obrázky a přizpůsobte je i pro mobily. Pokud můžete snížit počet obrázků na vašem webu, bylo by to určitě lepší v oblasti rychlosti načítání. Ještě lepší by bylo nemít obrázky vůbec, kromě základní grafiky jako je logo webových stránek nebo úvodní bannery.

ZJEDNODUŠTE SVŮJ WEBDESIGN

Webová stránka navržená se všemi „zvonky a píšťalkami“ vypadá velmi působivě. Ale množství kódu, které se na ni vyskytují, mohou velmi zatěžovat web, která je pak pomalejší. Udržujte proto jednoduchý webdesign, který je vkusný, přehledný a odlehčený. Odměnou vám bude rychlejší načítají webu na mobilu.

OMEZTE POUŽÍVÁNÍ VLASTNÍCH PÍSMEN NA MINIMUM

Vlastní nebo speciální písma vypadají úžasně, ale využívají hodně JavaScriptu nebo CSS, které mohou všechno „zabít“. Pokud je to možné, vyhněte se používání vlastních písmen. Avšak pokud na nich do značné míry závisí celkový vzhled vašeho webu, omezte alespoň jejich použití na nadpisy nebo nejdůležitější oblast.

AKTIVUJTE GOOGLE AMP

Díky aktivaci AMP (Accelerated Mobile Pages) od Googlu budou vaše webové stránky vypadat skvěle a zároveň se budou načítat opravdu rychle, bez ohledu na zařízení nebo distribuční platformu. AMP je standart, který vychází z HTML a slouží k urychlení načítání obsahu na chytrých mobilních telefonech.

ZKRAŤTE KROKY REGISTRACE

Klasický proces registrace na webové stránky zahrnuje většinou 6 až 7 kroků. Pro urychlení doporučujeme zkrátit tyto kroky na 3 nebo 4. Každé kódování, kterého se tímto způsobem zbavíte, vaši stránku odlehčí a zrychlí.

ZAPNĚTE UKLÁDÁNÍ DO MEZIPAMĚTI PROHLÍŽEČEM

Mobilní prohlížeče si nyní mohou „pamatovat“ vaše stránky a ukládat si data do smartphonu nebo tabletu pro pozdější použití. Aktivací mezipaměti prohlížeče bude zobrazování stránek na mobilu rychlejší.

MINIMALIZUJTE SVŮJ KÓD

Váš web má spoustu kódu a některé znaky na něm jsou pravděpodobně nadbytečné nebo zcela zbytečné. Minimalizujte kód svých webových stránek jejich odstraněním, učiňte nezbytnou minifikaci a tím udělejte své stránky rychlejšími.

KVALITNÍ MOBILNÍ SEO

Mobile First index znamená, že Google k indexování a hodnocení ve vyhledávání používá převážně mobilní verzi obsahu. Dříve index při vyhodnocování relevance stránky používal převážně verzi obsahu stránky pro PC. Dnes už však vyšší procento lidi přistupuje k vyhledávání Google pomocí mobilního zařízení. Ti webmasteři, kteřínemají web uzpůsobený na mobilní verze nebo mají mobilní verze, které na chytrých telefonech a tabletech fungují špatně, mají značnou nevýhodu.

Mobile-First Index dává správcům webu motivaci zrychlit své webové stránky, protože rychlost stránek je jedním z faktorů kvalitního mobilního SEO. Optimalizace webu pro mobily je velmi důležitá pro online marketing, proto optimalizujte a udělejte vše pro jeho urychlení. Odměnou pro vás bude mobilní web, který si povede dobře v indexu Google Mobile First Index.

Tip na závěr

Vyzkoušejte výše uvedené tipy a zjistěte, zda se rychlost vašeho mobilního webu zvýší. Doporučuje vyzkoušet bezplatný nástroj PageSpeed ​​Insights od společnosti Google, abyste věděli, co je skutečně potřeba udělat pro zvýšení rychlosti a tvorbu mobilního webu.

responzivní web

Pokud byste měli zájem o vytvoření webových stránek nebo úpravu vaší webové stránkyKONTAKTUJTE NÁS. Jsme vám k dispozici online, na telefonu i v našich kancelářích v centru Zlína.

Weby tvoříme v těchto městech:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK ZLÍN | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK PRAHA | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK BRNO | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OSTRAVA | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU | TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK | TVORBA MICROSITE | TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU | GRAFICKÉ PRÁCE | CRM SYSTÉM | SEO OPTIMALIZACE

Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »