Expert Dev, s.r.o.

...specialisté na digitální marketing

Off-page faktory

off-page
faktory

jsou to faktory, které dokáží znatelně ovlivnit hodnocení stránky vyhledávači, i když nejsou přímo umístěny na stránce. Jedná se o vnější vlivy působící na danou stránku. Mezi nejdůležitější off-page faktory se řadí tzv. zpětné odkazy (hypertextové odkazy, které míří z jiný stránek), jejich množství a síla, texty těchto odkazů, případně text odkazující stránky, stáří odkazu a důvěryhodnost odkazujícího webu.

Mluví za nás čísla

0
Let zkušeností
0
Spokojených klientů
0 +
Webových stránek

Naši
vážení
zákazníci

Nově
vybrané reference

Časté
otázky
a odpovědi

Pokud je optimalizace správně provedená, vaše webová stránka se bude na základě relevantních klíčových slov zobrazovat na nejvyšších pozicích ve vyhledávání. Tato konkurenční výhoda vám přivede nové zákazníky a navýší zisk o desítky procent.

Klíčová slova najdete přes online nástroje, jako je například Collabim nebo Marketing Miner.

Změny v rámci výsledků ve vyhledávání se mohou projevit až po několika měsících. Předních příček ve vyhledávačích lze po provedení optimalizace dosáhnout s odstupem dvou až tří měsíců.

Na vině může být chyba indexace webové stránky, případně off-page faktory, mezi které patří zpětné odkazy, PR články, aktivní sociální sítě apod.

Největší podíl má algoritmus vyhledávačů, ke kterým však veřejnost nemá přístup. Podstatný je však i linkbuilding, aktuální relevantní obsah a další výše zmíněné faktory.

V první řadě nevhodně zvolená klíčová slova nebo jejich nadměrné využití. Dále například skrytý text obsahující klíčové slovo apod. Webová stránka se tak postupně začne umisťovat na nižších pozicích.

Budování odkazů se odvíjí od vkládání hypertextových odkazů do webového obsahu. Tato činnost zahrnuje i zpětné odkazy, které odkazují z cizích webů na ten váš. Linkbuilding patří mezi hlavní SEO nástroje.

Mezi hlavní důvody může být například spuštění PPC kampaně nebo SEO u konkurence. Dále například změna vyhledávacího algoritmu. V každém případě se můžete kdykoliv obrátit na naše specialisty, kteří danou příčinu naleznou v co nejkratším čase. 9

Máte další
otázky?

Jsme mladý a sehraný tým profesionálů

…který společně navrhuje a realizuje komplexní webové řešení pro naše stále i nové klienty. Naším cílem je nabídnout vám co nejvíce služeb, které významně přispějí k vašemu úspěšnému podnikání, vyšším ziskům, snížení nákladů a udělají váš web nebo e-shop skutečně atraktivním.

Optimalizace
webových
stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci, zjistíme Vaši představu. Provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. Analýzou klíčových slov najdeme slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a opravy On-page faktorů a následně Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost o kterou je třeba pečovat, tak i doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu vašich webových stránek.

Jiří Nevařil

Designer / Programátor
Online schůzka
Zaujali jsme? Sjednejte si nezávaznou online schůzku s naším obchodním zástupcem. Společně se pobavíte o potřebách vašeho projektu a možné spolupráci. Čím dříve se domluvíme, tím dříve bude hotovo.

Napište
nám

    Umíme
    vám
    nabídnout

    Prvním krokem optimalizace stránek pro internetové vyhledávače je SEO analýza. Prověřuje strukturu webu, obsah, off-page faktory a vhodná klíčová slova. Výsledky analýzy odhalí slabé stránky a určí další postup optimalizace.

    Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO optimalizace. Při výběru klíčových slov vždy hledáme kombinaci zajímavého počtu vyhledávání, ceny a množství konkurence pro dané klíčové slovo.

    On-page faktory značně ovlivňují hodnocení stránky vyhledávači. Vždy optimalizujeme obsah, titulky, meta description, strukturu URL adresy a kód tak, aby vyhledávač web dobře poznal a vysoko umístil.

    Nejste si jistí nastavením SEO strategie? Máte otázky specifické pro váš projekt? Využijte jednorázovou konzultaci ke stávajícím či novým projektům, nebo komplexní SEO poradenství, které zabezpečí přední pozice ve vyhledávačích.

    využíváme
    profesionální
    nástroje