Expert Dev, s.r.o.

...specialisté na digitální marketing

Proč svěřit tvorbu loga do rukou grafika?

Logo je jedním z nejdůležitějších prvků každé firmy, proto by nemělo být bráno na lehkou váhu. Tento grafický prvek bude reprezentovat Vaši firmu a bude s ní úzce spojováno. I když se Vaše logo může měnit v průběhu času, tak je důležité mít poutavé loga zejména při vstupu na trh.

V tomto článku Vám představíme důvody, proč byste měli zvážit využití grafika pro tvorbu vašeho loga.

Unikátnost loga

Každé kvalitní logo slouží k jednoduché identifikaci Vaší firmy, proto je potřeba, aby Vaše logo bylo unikátní a nebylo podobné jinému logu. Při tvorbě jakéhokoliv loga je potřebné si udělat kvalitní rešerši. Tohle platí zejména v proto, že nyní je velké množství šablon, které umožňují vytvořit nové logo komukoliv, pouze v pár jednoduchých krocích. Poté může nastat situace, že stejné logo nebo jemu velmi blízké již existuje a Vy o tom ani nemusíte vědět!

Zkušený grafik má přehled o tom, jaká loga už existují, a proto Vám dokáže vytvořit jedinečné logo, které bude vystihovat Vaše podnikání.

Vypovídá o Vaši firmě

Kvalitně vytvořené logo dokáže přenést myšlenku Vašeho podnikání. Mnoho firem si ani neuvědomuje, kolik toho může jedno malé logo přenést na potenciálního zákazníka. V principu zbytečně složitá a přeplácaná loga mohou vyvolat v lidech nejistotu, že daná firma je neorganizovaná. Při tvorbě loga platí pravidlo, že v jednoduchosti je krása. I v přiměřeném podání může logo reflektovat Vaši firemní kulturu.

Dostanete více variant a formátů Vašeho loga

V mnoha případech se můžeme setkat, kdy internetové aplikace pro tvorbu loga Vám nabídne logo pouze v JPG formátu. Což je ten nejméně vhodný formát, pro Vaše logo. V případě, že byste jej chtěli použít na reklamní plakáty většího rozměru nebo billboardy, tak se Vaše logo rozpadne na pixely. Každý z nás se s tímto případem už setkal a věřím, že ve většině z nás to vyvolalo negativní konotaci vůči dané firmě.

Pokud však využijete k tvorbě loga grafika, tak nejen že logo obdržíte ve formátu PNG. Zároveň dostanete více variant loga, které můžete použít v jakékoliv situaci, které budete potřebovat. Loga budou připravena v jednodušších variantách např. bez textu, ale také v plných verzích. Proto se už nikdy nebudete muset zabývat úpravami Vašeho loga.

Společně dojdete na perfektní logo

Většina zákazníků, kteří mají zájem o nové logo, mají určitou představu, jak by mělo jejich vypadat. Přičemž často tyto představy nejsou úplně vhodné. Zkušený grafik Vám dokáže poradit na základě svých zkušeností, jak zaimponovat Vaše podnikání do malého loga. Grafik Vám představí více variant, které vždy můžete upravit tak, abyste obdrželi perfektní logo, se kterým budete maximálně spokojeni.

Věříme, že Vám tento článek pomohl v rozhodování, proč využít služby grafika při tvorbě loga. Pokud potřebujete vytvořit nové logo, tak se na nás neváhejte obrátit!

Pokud byste měli zájem o tvorbu webu v šablonovém řešení nebo o vytvoření webu na míru nebo tvorbu e-shopu na míru, KONTAKTUJTE NÁS. Jsme vám k dispozici online, na telefonu i v našich kancelářích v centru Zlína.

Weby tvoříme v těchto městech:

GRAFIKA ZLÍN|GRAFIKA PRAHA|GRAFIKA BRNO|GRAFIKA OSTRAVA |GRAFIKA OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU|TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK|TVORBA MICROSITES|TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU

Sdílet příspěvek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Další články

Blog
Nevařil Jiří

Jak se vyhnout zamítnutí reklamy na Facebooku?

Reklamy na sociálních sítích Facebook a Instagram jsou skvělým způsobem, jak rozšířit své podnikání. Mohou vám pomoci získat více sledujících, zvýšit návštěvnost vašeho webu, zvýšit povědomí o značce a prodávat vaše produkty online. Jednou z nejvíce frustrujících věcí na Facebooku však je, že často dochází k zamítnutí reklamy. A není žádnou novinkou, že se s tímto problémem potýkají i ti nejzkušenější marketéři. V tomto článku vám proto poradíme, jak se této nepříjemné skutečnosti vyhnout či ji případně napravit.

Zobrazit článek »
Blog
Nevařil Jiří

9 nejlepších alternativ Google Analytics

Google Analytics je oprávněně jedním z nejpopulárnějších a nejlepších analytických nástrojů, bez kterého by většina webových stránek a e-shopů nebyla tam, kde je nyní. Díky analytice mají provozovatelé internetových řešení přehled o veškerých pohybech a počtech návštěvníků, délce jejich pobytu, zemi původu či o míře okamžitého opuštění (bounce rate). Pokud tedy provozujete e-shop či stránku, sběr a analýza dat je naprosto zásadní. Nejhorší, co totiž může v online světě podnikatel udělat, je spolehnout se na svůj instinkt. Ačkoliv i psychologie hraje při prodeji na internetu roli, tomuto světu vládou data, a je tak potřeba je sbírat, analyzovat, interpretovat a na jejich základě vylepšovat vaše webové řešení. Nejčastěji je k těmto účelům využíván software Google Analytics. Možná jste ale nevěděli, že k němu existuje i celá řada alternativ, které možná vašim potřebám poslouží lépe.

Zobrazit článek »
Rychlost webu
Blog
Nevařil Jiří

Rychlost webu a proč na ní záleží

V digitálním marketingu se podniky zaměřují na celou řadu faktorů, jako je placená reklama, obsahový marketing, sociální média či grafika. Faktorem, který je mnohdy přehlížen či považován za samozřejmost, ačkoliv může být z pohledu zákazníka zcela rozhodující, je výkon webu – konkrétněji rychlost webu. Rozhodně by jí však měla být věnována větší pozornost, protože má schopnost ovlivňovat konverzní poměry, hodnocení ve vyhledávačích či loajalitu zákazníků.

Zobrazit článek »