Dobře zpracovaná analýza klíčových slov je základem kvalitně dohledatelné webové stránky a online marketingu. Příprava této analytické studie spočívá v navrhování nejvhodnějších a nejefektivnějších vyhledávacích klíčových slov nebo frází určených pro vaše webové stránky. Slouží jako základ pro navrhování obsahu a struktury pro nové webové řešení, popřípadě rozšíření obsahu na stávajícím webu, dále informační architektury nebo obsahové strategie. Analýza klíčových slov je dokumentem, jenž vám poskytne komplexní přehled a seznam na důležitá klíčová slova, na jejichž zadání se váš web zobrazuje či by se v budoucnu měl zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. S největší pravděpodobností se ptáte, proč potřebujete takovou analýzu od někoho, kdo vaše podnikání nezná, že hledanost klíčových slov pro váš byznys znáte nejlépe vy sami, a proto žádnou analýzu klíčových slov nepotřebujete. Řekneme vám pádné důvody, proč analýzu klíčových slov pro vaši webovou stránku či marketing potřebujete.
Optimalizace vylepšuje postavení webové stránky na SERP (výsledcích vyhledávání). Po zadání klíčového slova, které koresponduje s webem, ve vyhledávači zobrazuje relevantní obsah. Jakmile je stránka správně optimalizována, zobrazuje se na předních pozicích, což vede k vyšší návštěvnosti.
Klíčová slova určená nejen k optimalizaci jsou dostupná v rámci mnoha online nástrojů. Jedním z nich je například Marketing Miner nebo Collabim.
Na rozdíl od PPC je optimalizace časově náročnější. Vyhledávač zaregistruje optimalizaci v rámci několika měsíců. Ve vyhledávání se objeví vcelku rychle, avšak prvních příček začne dosahovat až po 2-3 měsících.
Vše se odvíjí od algoritmu daných vyhledávačů, které jsou však tajné. Na základě studií vzešlo, že největší pozornost je zaměřena na odkazy, kvalitní obsah, relevantnost a pravidelnost tvorby obsahu webu.
Zpravidla se jedná o nadměrné využití klíčového slova v obsahu, špatný výběr klíčového slova, skrytí textu na webu, ve kterém se objevuje klíčové slovo a další. V těchto případech vyhledávač úmyslně zhorší pozici na SERP. Nejhorší variantou je vyškrtnutí z příslušného indexu.
Linkbuilding je založen na odkazech, které se nachází na jednom webu a odkazují na druhý. Zde spadají také zpětné odkazy, které se nachází na jiných webech a odkazují na ten váš. Zejména zpětné odkazy jsou velmi důležitým faktorem pro optimalizaci, jelikož se jedná o aspekt, který je hůře ovlivnitelný.
Příčin může být hned několik. Vaše největší konkurence mohla začít lépe optimalizovat své stránky nebo začít PPC kampaň. Dalším důvodem může být špatná optimalizace, kdy vyhledávač mohl úmyslně snížit vaše postavení ve vyhledávání. To se stává případech, kdy porušíte pravidla daného vyhledávače. V neposlední řadě se mohl změnit algoritmus vyhledávání. Každopádně v této situaci se na nás neváhejte obrátit a my vám zjistíme příčinu problému.
V Expert Dev společně navrhujeme a realizujeme komplexní webové řešení pro naše stále i nové klienty. Naším cílem je nabídnout vám co nejvíce služeb, které významně přispějí k vašemu úspěšnému podnikání, vyšším ziskům, snížení nákladů a udělají váš web nebo e-shop skutečně atraktivním.
Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci a zjistíme vaši představu. Dále provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. K získávání návrhů klíčových slov využíváme SEO nástroje jako jsou Sklik, Google Ads, Collabim a Marketing Miner. Komplexně zpracovaná analýza klíčových slov je velmi důležitá, protože poskytuje taková klíčová slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a oprav On-page faktorů a Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost, o kterou je třeba pečovat, tak vám doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu webových stránek.
Prvním krokem optimalizace stránek pro internetové vyhledávače je SEO analýza. Prověřuje strukturu webu, obsah, off-page faktory a vhodná klíčová slova. Výsledky analýzy odhalí slabé stránky a určí další postup optimalizace.
Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO optimalizace. Při výběru klíčových slov vždy hledáme kombinaci zajímavého počtu vyhledávání, ceny a množství konkurence pro dané klíčové slovo.
On-page faktory značně ovlivňují hodnocení stránky vyhledávači. Vždy optimalizujeme obsah, titulky, meta description, strukturu URL adresy a kód tak, aby vyhledávač web dobře poznal a vysoko umístil.
Nejste si jistí nastavením SEO strategie? Máte otázky specifické pro váš projekt? Využijte jednorázovou konzultaci ke stávajícím či novým projektům, nebo komplexní SEO poradenství, které zabezpečí přední pozice ve vyhledávačích.