Expert Dev, s.r.o.

Analýza klíčových slov

analýza
klíčových slov

Dobře zpracovaná analýza klíčových slov je základem kvalitně dohledatelné webové stránky a online marketingu. Příprava této analytické studie spočívá v navrhování nejvhodnějších a nejefektivnějších vyhledávacích klíčových slov nebo frází určených pro vaše webové stránky. Slouží jako základ pro navrhování obsahu a struktury pro nové webové řešení, popřípadě rozšíření obsahu na stávajícím webu, dále informační architektury nebo obsahové strategie. Analýza klíčových slov je dokumentem, jenž vám poskytne komplexní přehled a seznam na důležitá klíčová slova, na jejichž zadání se váš web zobrazuje či by se v budoucnu měl zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. S největší pravděpodobností se ptáte, proč potřebujete takovou analýzu od někoho, kdo vaše podnikání nezná, že hledanost klíčových slov pro váš byznys znáte nejlépe vy sami, a proto žádnou analýzu klíčových slov nepotřebujete. Řekneme vám pádné důvody, proč analýzu klíčových slov pro vaši webovou stránku či marketing potřebujete.

Mluví za nás čísla

0
Let zkušeností
0
Spokojených klientů
0 +
Webových stránek

Naši
vážení
zákazníci

Nově
vybrané reference

Časté
otázky
a odpovědi

Pokud je SEO provedeno správně, Váš web by se měl pravidelně zobrazovat na prvních pozicích ve vyhledávání, což představuje jasnou konkurenční výhodu a vyšší návštěvnost.

Klíčová slova se všemi potřebnými statistikami lze najít v mnoha online nástrojích. Mezi ty přední patří například Marketing Miner nebo Collabim.

Jakmile jsou SEO práce hotové, první výsledky mohou být zřejmé někdy i po několika měsících. Orientační dobu lze stanovit na tři měsíce od optimalizace.

Chyba je většinou v indexaci webových stránek nebo off-page faktorech, které zahrnují například i PR články, aktivitu na sociálních sítích nebo zpětné odkazy.

Důležitý je zejména algoritmus vyhledávačů, kvalitní obsah zahrnující klíčová slova, prolinkování webu a řada dalších výše zmíněných faktorů.

V první řadě nedostatečné nebo nadměrné využití klíčových slov, skrytí některých textových částí nebo provedení optimalizace ze strany konkurence.

Linkbuilding nebo též linkování spočívá ve využití hypertextových odkazů na webu. Zde řadíme taktéž budování zpětných odkazů směřujících z jiných webů na Váš.

Faktorů může být více, například změna algoritmu u vyhledávačů nebo pokud se konkurence rozhodne pro spuštění PPC kampaně. Naši SEO specialisté umí včas odhalit pravou příčinu a rychle najít řešení.

Máte další
otázky?

Jsme mladý a sehraný tým profesionálů

V Expert Dev společně navrhujeme a realizujeme komplexní webové řešení pro naše stále i nové klienty. Naším cílem je nabídnout vám co nejvíce služeb, které významně přispějí k vašemu úspěšnému podnikání, vyšším ziskům, snížení nákladů a udělají váš web nebo e-shop skutečně atraktivním.

Optimalizace
webových
stránek

Abychom dosáhli co nejlepších výsledků při optimalizaci webových stránek, snažíme se vždy zajistit komplexnost této služby a poskytnout maximum informací. Před samotnou realizací uděláme SEO konzultaci a zjistíme vaši představu. Dále provedeme SEO analýzu, na jejímž základě navrhneme komplexnější úpravy webu a další strategii, která má za cíl zvýšit jeho návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Prostřednictvím moderních webových trendů, marketingových nástrojů a našich zkušeností zjistíme případné nedostatky, které je třeba odstranit. K získávání návrhů klíčových slov využíváme SEO nástroje jako jsou SklikGoogle Ads, Collabim a Marketing Miner. Komplexně zpracovaná analýza klíčových slov je velmi důležitá, protože poskytuje taková klíčová slova nebo fráze, které budou fungovat právě pro vaši oblast podnikání a zajistí vám tak nejvyšší možné pozice ve vyhledávačích. Další fází je samotná práce na webových stránkách v podobě programování a oprav On-page faktorů a Off-page faktorů. Na závěr každé optimalizace nebo její fáze zpracujeme srozumitelné vyhodnocení a reporting. Jelikož je SEO dlouhodobě vyvíjená činnost, o kterou je třeba pečovat, tak vám doporučíme a zajistíme dlouhodobou správu webových stránek.

Jiří Nevařil, hlavní Designer/programátor ve společnosti Expert Dev

Jiří Nevařil

Designer / Programátor
Online schůzka
Zaujali jsme? Sjednejte si nezávaznou online schůzku s naším obchodním zástupcem. Společně se pobavíte o potřebách vašeho projektu a možné spolupráci. Čím dříve se domluvíme, tím dříve bude hotovo.

Napište
nám

    Umíme
    vám
    nabídnout

    Prvním krokem optimalizace stránek pro internetové vyhledávače je SEO analýza. Prověřuje strukturu webu, obsah, off-page faktory a vhodná klíčová slova. Výsledky analýzy odhalí slabé stránky a určí další postup optimalizace.

    Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem SEO optimalizace. Při výběru klíčových slov vždy hledáme kombinaci zajímavého počtu vyhledávání, ceny a množství konkurence pro dané klíčové slovo.

    On-page faktory značně ovlivňují hodnocení stránky vyhledávači. Vždy optimalizujeme obsah, titulky, meta description, strukturu URL adresy a kód tak, aby vyhledávač web dobře poznal a vysoko umístil.

    Nejste si jistí nastavením SEO strategie? Máte otázky specifické pro váš projekt? Využijte jednorázovou konzultaci ke stávajícím či novým projektům, nebo komplexní SEO poradenství, které zabezpečí přední pozice ve vyhledávačích.

    využíváme
    profesionální
    nástroje