Title Image

Blog

Něco málo o micro-site. Jaké výhody s sebou nese?

  |   Blog   |   No comment



Co to vlastně micro-site je?

Micro-site je malá a samostatná webová stránka. Jejími nejdůležitějšími vlastnostmi jsou velikost, jednoduchost, přehlednost a dočasnost. Micro-site je jistým způsobem dcéřina webová stránka, přičemž její mateřskou stránkou je oficiální stránka firmy. Micro-site většinou nemá důvod k samostatné existenci, není to však vyloučené. Informace, které poskytuje jsou doplňující informace a po vymezeném časovém období většinou ztrácí po čase na významu a relevanci.


K čemu micro-site slouží

Jejím cílem není informovat zákazníka o firmě nebo provozovateli, jak to dělají mateřské webové stránky. Právě naopak, micro-site propaguje jednu událost, zdůrazňuje jednu činnost nebo upozorňuje na nějakou konkrétní akci. Je potřeba si uvědomit, že prostřednictvím micro-site chcete prodat produkt, ne firmu. Zdlouhavé informace o společnosti si proto nechte pro jiné účely.

Hlavním cílem micro-site je přimět zákazníky koupit si Váš produkt nebo službu. Totu činnost by měla micro-site splnit přinejmenším tak, aby pokryla vlastní náklady. Měla by být vytvořena levně, rychle a efektivně.

Mateřská webová stránka je jenom jedna, počet stránek micro-site je však neomezený. V případě, že poskytujete služby z různých oblastí, můžete vytvořit micro-site pro každou činnost, kterou vykonáváte, nebo vytvořit micro-site pro každý region, ve kterém působíte.


Vlastnosti micro-site

Jednotlivé projekty – Využití mirco-site je v tomhle případě přímo nutné. Návštěvníkům se mnohokrát nechce trávit hodiny času hledáním infomrací o akcích nebo novinkovém produktu na mateřském webu. Micro-site dokáže tyto informace účelně shromáždit a zpřehlednit.

Obsah a objem – Prostřednictvím mirco-site dokážete zveřejňovaný obsah úzce zaměřit na jednu službu neho oblast. Možné je sdílení vícero informací než na mateřském webu, a to z důvodu, že i veliký objem textu pořád nepřevýší objem firemního webu. Je tak možné sdílet i to, na co by jinde nebylo místo.

Jednoduchost a přehlednost – Vhodné je použití jednoduchého grafického rozhraní a navigace. Návštěvník stránky by měl už na první pohled vědět, k čemu stránka slouží.

Integrace – Micro-site je snadné přepojit s mateřským firemním webem, nebo ji sdílet na sociálních stránkách. Můžete ji například schovat do banneru, kde se návštěvníkovi webu po kliknutí na reklamu načte automaticky.

Podpora – Micro-site většinou slouží jako doplněk k firemnímu webu. Může však existovat i samostatně.


Vlastní doména – Micro-site má vlastní internetovou adresu, v odkazovém řádku tak můžete použít slova vztahující se přímo na nabízenou službu. Konkrétnější název domény bude mít větší váhu i pro vyhledávače.


Mohlo by Vás zajímat

Tvorba webových stránek Zlín Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizaceKlíčová slova | Sociální sítě | Grafické práceMarketing | Reklama|PR





Žádný komentář

Přidat komentář