Expert Dev, s.r.o.

Něco málo o microsite. Jaké výhody s sebou nese?

Microsite je malá a samostatná webová stránka. Jejími nejdůležitějšími vlastnostmi jsou velikost, jednoduchost, přehlednost a dočasnost. Microsite je jistým způsobem dceřiná webová stránka, přičemž její mateřskou stránkou je oficiální stránka firmy. Microsite většinou nemá důvod k samostatné existenci, není to však vyloučené. Informace, které poskytuje jsou doplňující informace a po vymezeném časovém období většinou ztrácí po čase na významu a relevanci.


K čemu microsite slouží

Jejím cílem není informovat zákazníka o firmě nebo provozovateli, jak to dělají mateřské webové stránky. Právě naopak, microsite propaguje jednu událost, zdůrazňuje jednu činnost nebo upozorňuje na nějakou konkrétní akci. Je potřeba si uvědomit, že prostřednictvím microsite chcete prodat produkt, ne firmu. Zdlouhavé informace o společnosti si proto nechte pro jiné účely.

Hlavním cílem microsite je přimět zákazníky koupit si Váš produkt nebo službu. Totu činnost by měla microsite splnit přinejmenším tak, aby pokryla vlastní náklady. Měla by být vytvořena levně, rychle a efektivně.

Mateřská webová stránka je jenom jedna, počet stránek microsite je však neomezený. V případě, že poskytujete služby z různých oblastí, můžete vytvořit microsite pro každou činnost, kterou vykonáváte, nebo vytvořit microsite pro každý region, ve kterém působíte.


Vlastnosti microsite

Jednotlivé projekty – Využití mircosite je v tomhle případě přímo nutné. Návštěvníkům se mnohokrát nechce trávit hodiny času hledáním informací o akcích nebo novinkovém produktu na mateřském webu. Microsite dokáže tyto informace účelně shromáždit a zpřehlednit.

Obsah a objem – Prostřednictvím mirco-site dokážete zveřejňovaný obsah úzce zaměřit na jednu službu neho oblast. Možné je sdílení vícero informací než na mateřském webu, a to z důvodu, že i veliký objem textu pořád nepřevýší objem firemního webu. Je tak možné sdílet i to, na co by jinde nebylo místo.

Jednoduchost a přehlednost – Vhodné je použití jednoduchého grafického rozhraní a navigace. Návštěvník stránky by měl už na první pohled vědět, k čemu stránka slouží.

Integrace – Microsite je snadné přepojit s mateřským firemním webem, nebo ji sdílet na sociálních stránkách. Můžete ji například schovat do banneru, kde se návštěvníkovi webu po kliknutí na reklamu načte automaticky.

Podpora – Microsite většinou slouží jako doplněk k firemnímu webu. Může však existovat i samostatně.


Vlastní doména – Microsite má vlastní internetovou adresu, v odkazovém řádku tak můžete použít slova vztahující se přímo na nabízenou službu. Konkrétnější název domény bude mít větší váhu i pro vyhledávače.


Mohlo by Vás zajímat

Tvorba webových stránek Zlín Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizaceKlíčová slova | Sociální sítě | Grafické práceMarketing | Reklama | PRTvorba webových stránek Brno | Tvorba webových stránek Olomouc | Tvorba webových stránek Ostrava| Tvorba webových stránek Praha





Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »