Title Image

Blog

Něco málo o microsite. Jaké výhody s sebou nese?

  |   Blog   |   No comment

Microsite je malá a samostatná webová stránka. Jejími nejdůležitějšími vlastnostmi jsou velikost, jednoduchost, přehlednost a dočasnost. Microsite je jistým způsobem dceřiná webová stránka, přičemž její mateřskou stránkou je oficiální stránka firmy. Microsite většinou nemá důvod k samostatné existenci, není to však vyloučené. Informace, které poskytuje jsou doplňující informace a po vymezeném časovém období většinou ztrácí po čase na významu a relevanci.


K čemu microsite slouží

Jejím cílem není informovat zákazníka o firmě nebo provozovateli, jak to dělají mateřské webové stránky. Právě naopak, microsite propaguje jednu událost, zdůrazňuje jednu činnost nebo upozorňuje na nějakou konkrétní akci. Je potřeba si uvědomit, že prostřednictvím microsite chcete prodat produkt, ne firmu. Zdlouhavé informace o společnosti si proto nechte pro jiné účely.

Hlavním cílem microsite je přimět zákazníky koupit si Váš produkt nebo službu. Totu činnost by měla microsite splnit přinejmenším tak, aby pokryla vlastní náklady. Měla by být vytvořena levně, rychle a efektivně.

Mateřská webová stránka je jenom jedna, počet stránek microsite je však neomezený. V případě, že poskytujete služby z různých oblastí, můžete vytvořit microsite pro každou činnost, kterou vykonáváte, nebo vytvořit microsite pro každý region, ve kterém působíte.


Vlastnosti microsite

Jednotlivé projekty – Využití mircosite je v tomhle případě přímo nutné. Návštěvníkům se mnohokrát nechce trávit hodiny času hledáním informací o akcích nebo novinkovém produktu na mateřském webu. Microsite dokáže tyto informace účelně shromáždit a zpřehlednit.

Obsah a objem – Prostřednictvím mirco-site dokážete zveřejňovaný obsah úzce zaměřit na jednu službu neho oblast. Možné je sdílení vícero informací než na mateřském webu, a to z důvodu, že i veliký objem textu pořád nepřevýší objem firemního webu. Je tak možné sdílet i to, na co by jinde nebylo místo.

Jednoduchost a přehlednost – Vhodné je použití jednoduchého grafického rozhraní a navigace. Návštěvník stránky by měl už na první pohled vědět, k čemu stránka slouží.

Integrace – Microsite je snadné přepojit s mateřským firemním webem, nebo ji sdílet na sociálních stránkách. Můžete ji například schovat do banneru, kde se návštěvníkovi webu po kliknutí na reklamu načte automaticky.

Podpora – Microsite většinou slouží jako doplněk k firemnímu webu. Může však existovat i samostatně.


Vlastní doména – Microsite má vlastní internetovou adresu, v odkazovém řádku tak můžete použít slova vztahující se přímo na nabízenou službu. Konkrétnější název domény bude mít větší váhu i pro vyhledávače.


Mohlo by Vás zajímat

Tvorba webových stránek Zlín Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizaceKlíčová slova | Sociální sítě | Grafické práceMarketing | Reklama|PR





Žádný komentář

Přidat komentář