Expert Dev, s.r.o.

Plánujete začít podnikat online nebo jste dosud prodávali produkty pouze prostřednictvím kamenného obchodu a chcete mít vlastní webovou stránku elektronického obchodu? Existuje několik online tutoriálů na YouTube, kde si můžete svépomocí vytvořit stránky, avšak bude to pro vás vážně lepší než práce odborníka na tvorbu webových stránek pro e-commerce?

Vytvoření e-commerce webové stránky se snadněji řekne, než udělá. Chcete-li vytvořit estetické a funkční webové stránky elektronického obchodu pro své podnikání, musíte být zběhlí v kódování a mít kreativní mysl. 

Místo toho, abyste se do toho pouštěli sami, svěřte se profesionálům, abyste se mohli více soustředit na jiné části svého podnikání. Zde je několik tipů, které vám pomohou vybrat tu správnou agenturu pro tvorbu a vývoj webových stránek pro e-commerce.

1. Zhodnoťte jejich webové stránky

I když nejste odborníkem na tvorbu webových stránek pro e-commerce, tak prohlédnutím webových stránek takové agentury získáte představu o tom, jak je dobrá a jestli stojí za to, nechat si u nich vytvořit web stránky.

Vybranou agenturu pro návrh a vývoj webových stránek e-commerce můžete zhodnotit kliknutím na jejich funkce. Kromě toho, že zjistíte, zda dodržují osvědčené postupy SEO, můžete také určit kvalitu obsahu, který jejich web pro e-commerce má. Jejich vyhodnocení vám pomůže zvážit, zda zvládnou váš projekt. Při hodnocení jejich webových stránek zvažte i použití různých mobilních zařízení, jako jsou androidy, iPhony, tablety a notebooky, abyste získali lepší přehled.

Pomocí různých mobilních zařízení můžete zjistit, zda jsou jejich webové stránky přístupné a čitelné (responzivní). Vědomí, že něco takového dokážou, vám dá jistotu, že s největší pravděpodobností vytvoří responzivní webové stránky pro vývoj e-commerce i vám.

Můžete si být jisti, že vaši zákazníci budou moci kontrolovat a procházet vaši platformu bez ohledu na zařízení, která používají.

2. Podívejte se na jejich portfolio

Chcete-li si vybrat tu správnou agenturu pro tvorbu a vývoj webových stránek pro e-commerce, podívejte se na jejich portfolio a prohlédněte si jejich předchozí práci. Díky tomu získáte představu o tom, jak jsou všestranní a jaká je jejich specializace, pokud jde o webový design e-shopu.

Pokud nemůžete najít reference firmy, požádejte je o zobrazení jejich minulých projektů. Můžou vám je poslat buď e-mailem nebo ukázat prostřednictvím konferenčního hovoru.

Při prohlížení jejich portfolia věnujete čas na posouzení prvků, obsahu a struktury.

3. Zkontrolujte všechna ocenění

Dalším způsobem, jak zjistit zkušenosti a odbornost agentury, je ověřit si, zda získali nějaké ocenění. Jejich úspěchy poslouží jako důkaz toho, jak jsou kvalifikovaní a že mají všechny potřebné dovednosti k vytvoření esteticky příjemného a funkčního webu pro e-commerce.

Jejich úspěchy si můžete překontrolovat tak, že se obrátíte na společnost třetí strany, která je ocenila, abyste se ujistili, že jsou pravé.

4. Přečtěte si recenze

Správná agentura zabývající se webovým designem a vývojem e-commerce se nebojí ukázat zpětnou vazbu, kterou obdržela od svých předchozích zákazníků.

Avšak k získání nezaujatých zákaznických recenzí to kolikrát nestačí, proto si zkuste najít a přečíst si recenze na danou firmu na dalších platformách třetích stran, např. na Facebooku nebo Google My Business.

Pokud jste na internetu nenašli žádné zákaznické recenze, zvažte, zda si od takové firmy necháte vyžádat reference klientů. Nebo zkuste oslovit jejich předchozích zákazníky, což vám umožní klást otázky ohledně jejich zkušeností při spolupráci.

Reference webu
Naše reference, Expert Dev

5. Stanovte si rozpočet

Určete si rozsah rozpočtu, protože to rozhodne, jak vše bude probíhat. Máte-li dostatečný rozpočet, můžete si bezpochyby dovolit spolupracovat se špičkovou agenturou zabývající se tvorbou webových stránek pro e-commerce.

Zde jsou věci, které musíte udělat, abyste si určili rozpočet.

  • Znát svůj čistý zisk.
  • Sledujte své měsíční výdaje.
  • Porovnejte ceny služeb návrhu a vývoje webových stránek pro e-commerce.
  • Oddělte potřeby a přání.
  • Naplánujte si, jaké funkce, design rozvržení a obsah by měl mít váš web.

Když si to projdete, pomůže vám to v rozhodování, kolik jste ochotni utratit za svůj projekt a mít pod kontrolou zbytek svých financí.

6. Myslete na jejich umístění

I když můžete diskutovat o podrobnostech svého projektu prostřednictvím e-mailu nebo konferenčního hovoru, je mnohem lepší komunikovat osobně. Můžete si vše lépe vysvětlit a urychlit tak projekt.

Agentura, kterou si vyberete, by měla být blízko vaší lokality, takže nebudete muset cestovat daleko, abyste je oslovili.

7. Zavolejte jim

Zavolejte! Oslovení je nejlepší způsob, jak zjistit, jestli je jejich zákaznický servis dobrý nebo špatný.

Ptejte se na jejich přístup, jak dlouho trvá tvorba webové stránky, jaká je cena a mnoho dalších dotazů, které vám můžou pomoci s rozhodnutím a zda je tato firma tou pravou pro vás.

Zde je několik otázek, které je můžete položit:

  • Zahrnete v případě potřeby do webu aplikace, rozšíření a další funkce?
  • Jaké jsou hlavní fáze a jak postupujete při tvorbě webových stránek?
  • Kdo bude na mém webu pracovat a jaká je jeho úroveň zkušeností?
  • Specializujete se na tvorbu webdesignu pro konkrétní sektor nebo podnikání?

8. Zjistěte, zda nabízejí údržbu

Bez ohledu na webovou stránku, kterou budete mít, vyžaduje web aktualizaci a údržbu včetně programování.

Každý web je potřeba udržovat, aby fungoval bez problémů. To zahrnuje věci, jako je správa obsahu, optimalizace pro vyhledávače, vylepšování designu, správa sociálních sítí a přidávání nových funkcí. V opačném případě můžete přijít o zákazníky a příjmy.

Závěrečná myšlenka

Přestože je třeba zvážit mnoho věcí, které je třeba vzít v úvahu při výběru správné agentury pro návrh a vývoj webových stránek, tak vaše tvrdá práce se vyplatí, jakmile si najmete tu firmu, která vám pomůže mít funkční webové stránky pro e-commerce.

Spojte se námi ještě dnes! My v Expert Dev vám pomůžeme s vytvořením a vylepšením vaší webové stránky pro e-commerce. Vynikáme všemi již zmíněnými věcmi a našich klientů si nesmírně vážíme. Jsme vám k dispozici online, na telefonu i v našich kancelářích v centru Zlína. KONTAKTUJTE NÁS.

Přečtěte si také více o vývoji webových stránek z našeho blogu!

Webové stránky tvoříme v těchto městech:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK ZLÍN | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK PRAHA | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK BRNO | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OSTRAVA | TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU | TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK | TVORBA MICROSITE | TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU | GRAFICKÉ PRÁCE | CRM SYSTÉM | SEO OPTIMALIZACE

Sdílet příspěvek

Další články

Časově omezený finanční bonus pro PPC reklamy na Google Ads
Blog

Jak získat kredit 8 500 Kč na Google Ads zdarma?

Pokud se zajímáte o online marketing nebo chcete zviditelnit svůj byznys na internetu, určitě jste slyšeli o možnostech PPC reklamy přes nástroj Google Ads. A co kdybyste mohli začít svou reklamní kampaň s kreditem 8 500 Kč zdarma? Ano, Google tuto možnost nabízí! V tomto článku se podíváme na to, jak tento bonus získat, jak jej efektivně využít a na co si dát pozor.

Přečtěte si více
Vývojář testující funkčnost nových mobilních aplikací
Blog

Faktory ovlivňující cenu za vývoj mobilních aplikací

Mobilní aplikace se staly neodmyslitelnou součástí života mnoha firem a organizací, které je využívají k posílení své přítomnosti na trhu a k poskytování řady funkcí, které zlepšují efektivitu procesů, posilují vztahy se stávajícími zákazníky a lákají nové. Vývoj mobilní aplikace však vyžaduje specifický přístup, což může ovlivnit její konečnou cenu. V dnešním článku rozebereme faktory, které tuto cenovou variabilitu definují.

Přečtěte si více
Spolupráce front-end a back-and vývojářů webových aplikací
Blog

Rozdílnosti mezi front-end a back-end vývojem

Webové aplikace znamenají pro aktuální digitální dobu neodmyslitelnou součást každodenního života. Umožňují nám komunikovat, nakupovat, učit se a zábavně trávit čas. Jejich význam se neustále zvyšuje s rostoucí digitalizací a technologickým pokrokem. Vývoj webových aplikací je komplexní proces, který vyžaduje spolupráci různých odborníků. Dvě hlavní oblasti tohoto procesu jsou front-end a back-end. Každá z těchto oblastí má své specifické úkoly, technologie a odpovědnosti, které jsou nezbytné pro úspěšné vytvoření a provoz webových aplikací. V tomto článku rozebereme hlavní rozdíly mezi front-end a back-end vývojem.

Přečtěte si více