Expert Dev, s.r.o.

K čemu je mi dobrá webová stránka, když jsem jen malý podnikatel?

V expertdevu občas na podobnou otázku narazíme – proč bych si zrovna já měl zakládat webovou stránku a starat se o nějaký internet, když za časů, kdy jsem začínal, to šlo i bez něj? Jistě, v devadesátých letech, když se v porevolučním období zakládaly tisíce společností a malých firem a lidé okusili kouzlo volného trhu, byl internet v plenkách a osobní počítače jen nedosažitelným snem, vypadala reklama a propagace úplně jinak.



Pokud jste potřebovali instalatéra nebo chtěli navštívit nějaké dobré kadeřnictví v okolí, podívali jste se do Zlatých stránek, kde všechny podniky uváděly tytéž informace – název, druh služby nebo výroby a telefonní číslo. Vy jste si tak intuitivně, na doporučení známého nebo podle vzdálenosti vybrali podnik a mohli jste jen doufat, že jste zvolili správně.



Dnes už výběr obchodu, kde nakoupím, nebo služby, kterou si zaplatím. není takovou sázkou do loterie. Na internetu jsou nám k dispozici recenze skutečných uživatelů a zákazníků, což nám také značným způsobem usnadňuje rozhodování.



Představte si sebe v podobné situaci. Sháníte narychlo, kde si nechat ušít plesové šaty na zakázku, potřebujete fotografa na oslavu babiččin osmdesátin nebo by se Vám hodil dřevěný kuchyňský stůl na míru. Nebudete obvolávat známé a ptát se, jestli náhodou nemají zkušenosti s dobrým truhlářem nebo jestli v poslední době nepotkali spolehlivého fotografa.



Nebudete listovat v novinách a hledat inzeráty a nejspíše ani nebudete obcházet město a hledat, v které ulici by mohla sídlit šikovná švadlena. Zadáte heslo do Google nebo Seznam vyhledávače a rozkliknete několik prvních odkazů, které Vám vyhledávač zobrazí.



V předchozích několika odstavcích jste tedy našli odpověď na otázku, proč je dobré být vidět na internetu… Internet je v dnešní době bezkonkurenčně hlavní zdroj informací. Je to to první, kam lidé zamíří, když se po něčem shánějí. Nejste-li na internetu vidět, přicházíte tím pádem o obrovskou část potenciálních zákazníků, kteří vás nemají jak dohledat, případně najdou jako první Vaši konkurenci a upřednostní ji.



Navíc se nacházíme v době, kdy možná budeme muset počítat s ekonomickou krizí, kterou podnítila celosvětová pandemie COVID-19 a abychom nepřišli o zákazníky, případně si ještě v nejlepším případě získali ty nové, musíme vyniknout mezi konkurencí.



Když firma nebo společnost disponuje reprezentativními webovými stránkami, působí to na zákazníka velmi dobrým dojmem, v jeho očích to zvyšuje důvěryhodnost daného subjektu.



Podnik si navíc můžete volit i podle mnoha jiných faktorů – kromě vzdálenosti od vaší současné lokace a také cenové relace, pokud ji podnik uvádí, a vy tak můžete z pohodlí domova porovnat konkurenci a zvážit tu nejlepší volbu. Informacemi na webových stránkách také usnadníte mnoho věcí svým již stávajícím zákazníkům. Kontakt na Vás, vaše telefonní číslo nebo otevírací hodiny najdou pohodlně pomocí dvou kliknutí do mobilního telefonu.



A proto je kromě dobré www stránky potřeba také kvalitní SEO optimalizace. Ta zaručí, že Vaše webovky nezapadnou v záplavě jiných, ale že se budou držet vysoko ve vyhledávání a že se dostanou k cílovému spotřebiteli. Dbejte rovněž na to, abyste byli kromě internetových vyhledávačů dohledatelní také v jiných kanálech. Mapy, firemní rejstříky, srovnávače cen… I sem se zákazník dívá a zkoumá, kterému podniku svěřit zakázku.



No a pokud Vám právě přišla na mysl otázka – Dobře, ale webové stránky stojí hromadu peněz, a to já si jako malý živnostník nebo OSVČ prostě dovolit nemůžu, dovolte, abychom Vás vyvedli z omylu. My v expertdevu nabízíme levné, ale hlavně účinné řešení právě pro menší provozovatele služeb nebo firem. Microsite stránky jsou šablonová jednostránková webová řešení, která se mimo jiného používají právě jako nenáročné webové prezentace. Jsou už předpřipravené pro další použití, takže svou webovou stránku dostanete během pár dnů od zakoupení.



Ceny se pohybují v řádu několika málo tisíc, grafika už je zpracovaná a design responzivní, pouze se udělají textové úpravy a vloží se fotografie a informace související s Vašim podnikáním. Během chvíle Vám tak předáváme hotový a SEO optimalizovaný (tedy dobře dohledatelný) web, který Vám i v ekonomicky náročnějších časech přinese nové zakázky a pomůže generovat vyšší obraty.



Nenechejte svého zákazníka Vás složitě hledat. Jasně a stručně mu předneste důvody, proč by měl volit právě Vás! Kde se nacházíte, kolik u Vás stojí zboží nebo služby a co tím zákazník získá, nakoupí-li právě u vás. Kvalitní text na Vašich webových stránkách je základem, když se k tomu přidá ještě hodnotná a esteticky pěkně vypadající grafika, máte vyhráno.


Mohlo by Vás zajímat

Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizace| Klíčová slova | Sociální sítě | Grafické práce| Marketing | Reklama| PR | Tvorba webových stránek Olomouc | Tvorba webových stránek Ostrava | Tvorba webových stránek Brno

Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »