Expert Dev, s.r.o.

...specialisté na digitální marketing

PPC Zlín

Jsme zlínská společnost zabývající se vytvářením a správou PPC kampaní. Zaměřujeme se na na reklamy Sklik, Google Ads, Facebook, YouTube, Instagram.

PPC Zlín

Vytváření a správa efektivních PPC kampaní.

Zaměřujeme se na správu PCC kampaní, které nastavíme vašemu podnikání na míru. 

0
let zkušeností

pCC kampaně od expertdevu

Sklik ppc

od 3 900 Kč

Společně zvolíme nejvhodnější z nich a připravíme strategii působení, která pomůže získat, a především udržet pozornost vašich zákazníků.

Google Ads PPc

od 6 900 Kč

Umožňuje přesně zacílit a oslovit potenciální zákazníky právě ve chvíli, kdy hledají služby podobné těm vašim.

Facebook, instagram a Linked in ppc

od 400 Kč/hodina

Kvalitní obsah přiláká návštěvníky a přesvědčí je, aby na stránce zůstali. Ten váš zkontrolujeme a navrhneme případné změny.

youtube ppc

od 12 000 Kč

Úsporná i komplexní webová řešení podle požadavků.

Naši
vážení
zákazníci

Nově
vybrané reference

Jakou vybrat ppc platformu?
analýza na prvním místě

Sklik ppc

Sklik je reklamní systém, který spadá pod českou společnost Seznam. Jedná se o jeden z PPC systémů, ve kterém inzerent platí zpravidla za kliknutí na reklamu (i když existují i možnosti platby za zobrazení reklamy). Je založen na stejném principu jako Google Ads. Na rozdíl od něj je však práce v něm jednodušší a častokrát i přehlednější. Disponuje také funkcí měření úspěšnosti kampaní a všechny potřebné analýzy.

Sklik reklama se může zobrazovat ve vyhledávací síti i v obsahové síti. Vyhledávací síť cílí na uživatele, kteří něco aktivně hledají na vyhledávači Seznam.cz nebo na některém z partnerských vyhledávačů. Česká republika spadá mezi zlomek zemí, kde Google není nejvíce využívaným vyhledávačem, proto je zde velký potenciál, díky kterému bude vaše PPC reklama úspěšná. Avšak je potřeba brát v potaz i cílovou skupinu kampaně a na kterém vyhledávači více vyhledává informace.

Tento PPC systém poskytuje čtyři typy kampaní – vyhledávací, obsahová, produktová a videokampaň.

Google ads pcc

Google Ads je nejvíce využívaným PPC systémem pro reklamu. Jelikož patří k nejvíce využívaným vyhledávačům, tak disponuje enormním množstvím uživatelů ze všech cílových skupin. Jak už je z názvu zřejmé, tak spadá pod společnost Google. Specializuje se zejména na PPC reklamu, kdy PPC specialistům poskytuje nástroje na tvorbu a údržbu kampaní společně s kompletní analýzou výstupů.

Tato platforma nabízí nespočet funkcí, které jsou velmi prospěšné v rámci PPC kampaní. Dokáže kampaně cílit podle geografických údajů, přístup do svých záznamů i v offline režimu, což umožňuje správu reklam odkudkoliv.

Google ads disponuje také četnými restrikcemi, do kterých spadají klíčová slova spojená s hackingem nebo podle jednotlivých zemí.

Marketing Zlín - Baťův mrakodrap

facebook a instagram ppc

Sociální sítě jsou hitem posledních několika let a jejich popularita stále rapidně vzrůstá. V České republice se více než 5 milionů lidí denně přihlásí na sociální sítě, což generuje ideální platformu pro spuštění PPC reklamy.  Samotní vývojáři těchto sociálních sítí si jsou vědomi své síly v rámci online marketingu, proto přináší inovace, aby PPC specialistům pomohli co nejefektivněji tvořit a spravovat kampaně.

Instagram i Facebook spadají pod společnost Meta, která využívá jednotný systém pro správu kampaní – Facebook Business Manager. Jakákoliv stránka může zažádat o přístup do tohoto PPC systému a začít s tvorbou.

linked in ppc

LinkedIN spadá do kategorie sociálních sítí, avšak se na specializuje na pracovní záležitosti – vyhledávání nových zaměstnanců, tipy na spolupráce apod. Kampaně na této platformě jsou specializovány tomuto účelu. LinkedIN nabízí cílení podle jednotlivých odvětví, což je klíčovým parametrem v rámci náboru nových zaměstnanců či obchodních partnerů.
Na rozdíl od ostatních platforem LikedIN nabízí pouze jeden typ kampaně – textová s malým obrázkem. Díky tomuto aspektu je potřeba brát v potaz vytvoření textu, který dokáže zaujmout cílovou skupinu a zároveň sdělit všechny potřebné informace.

youtube ppc

YouToube se stává stále více populárním vyhledávačem s více než jednou miliardou uživatelů na světě. Díky tomuto faktu nabízí široké spektrum cílových skupin. Na této platformě je možnost využití video reklamy před spuštěním videa nebo i v jeho průběhu. V rámci nepřeskočitelných reklam je zaručené vystavení lidí reklamě. Následně nabízí také bannerové reklamy na stranách obrazovky.
YouTube nabízí cílení podle jednotlivých témat a předešlého vyhledávání. Zároveň také poskytuje zaměření podle geografických zaměření. Co se cenové stránky týče, tak zde neplatí cena za proklik, ale cena za zhlednutí videa.
V dnešní době je kladen důraz na vizuální stránku reklamy, proto je videoreklama skvělou možností, jak zvýšit povědomí o svém podnikání.

zboží a heureka

Tyto servery patří k nejvíce využívaným srovnávačům cen, které čerpají informace z internetových obchodů, které spolu spolupracují. Tyto srovnávače disponují i hodnocením zákazníků a ověřují kvalitu e-shopů, což vede k vyšším konverzím.
Cenu za proklik si stanovuje samotný zadavatel reklamy. Částka se určuje podle dané kategorie, do které produkt spadá, avšak musí být stejná nebo vyšší jako je minimální cena dané sekce. V rámci produktů, u kterých cena nepřesahuje 21 korun není účtovaná žádná cena.

Doplňkové služby k webovým stránkám

FAQ 1

Že je PPC reklama drahá záležitost? Omyl!

Kvalitní marketingová strategie je základním stavebním kamenem jakéhokoliv podnikání. S marketingem jsou často mylně spojovány vysoké náklady, avšak pokud je PPC reklama nebo optimalizace SEO nastavena efektivně, tak se nejedná o astronomické částky. I s nízkým rozpočtem dokážeme vytvořit PPC reklamu, která vám pomůže nastartovat vaše podnikání. My se vám postaráme o kompletní online marketing, ať už jste živnostník s nižším rozpočtem nebo střední firma, která si může dovolit vyšší náklady.

FAQ 2

PPC nebo SEO?

PPC reklama i optimalizace SEO jsou součástí online marketingu, díky kterým se vám navýší návštěvnost na webu. Náš PPC specialista vám nastaví kampaň, která bude funkční téměř okamžitě, avšak v porovnání s optimalizací SEO je to nákladnější varianta. SEO je skvělou online strategií, díky které dostaneme váš web na přední příčky ve vyhledávání, avšak tato varianta začne fungovat až po několika měsících. Ideální kombinací je využití obou strategií. PPC specialista vám vytvoří efektivní kampaň, která vám bude zajišťovat vysokou návštěvnost do té doby, než začne správně pracovat optimalizace.

FAQ 3

Co je to PPC reklama?

PPC reklama je založena na tvorbě jednotlivých reklamních kampaních. Jednotlivé sady kampaní se mohou vyskytovat jek ve vyhledávačích, tak i na sociálních sítích. PPC je v plném znění označováno jako pay-per-click, což také referuje na její princip. Tato marketingová strategie je placena na základě množství jednotlivých prokliků. Cena je stanovena podle klíčového slovo, které má vždy určenou danou cenovou hodnotu. PPC reklama je efektivní v okamžiku dokončení kampaně a funguje po vámi určenou dobu. Nemusíte zde ztrácet svůj drahocenný čas čekáním na to, kdy se kampaň na internetu zobrazí. Nyní už znáte odpověď na otázku, co je to PPC reklama.

Jak může vypadat má PPC kampaň?

Účelem každé PPC kampaně je primárně konverze nebo provedení jiné akce. PPC kampaně se mohou vyskytovat hned v několika formách – vyhledávací, obsahová, produktová nebo videokampaň. Každá z těchto kampaní má benefity pro různé účely kampaně. Ať už se jedná o zvýšení prodeje, návštěvnosti stránek nebo povědomí o značce. Náš PPC specialista vám pomůže zvolit optimální řešení pro vás, díky čemuž dokážeme naplnit vaše očekávání.

FAQ 5

K čemu slouží PPC systémy?

Pojem PPC systémy představuje jednotlivé platformy, na kterých se nastavují PPC kampaně. Zároveň vám poskytnout také detailní analýzy kampaní, které jsou vyhodnoceny již v řádech hodin po spuštění kampaně. Na základě těchto informací může být provedena změna vizuálního aspektu, obsahové stránky apod. Mezi nejvíce používané PPC systémy spadají zejména Seznam Sklik, Google Adwords, Facebook Business Manager.

Jaké jsou benefity PPC reklamy?

PPC reklama disponuje četnými benefity, přičemž tím největším je nízká časová náročnost. Sestavení kampaně a její spuštění je možné již v řádu několika hodin. Zároveň nabízí i flexibilní působení – kampaň jde kdykoliv pozastavit a provést jakékoliv potřebné úpravy. I s malým rozpočet vám vytvoříme efektivní PPC reklamu. Částka je v porovnání s ostatními marketingovými aktivitami výrazně nižší. Díky propracovaným PPC systémům dokážeme okamžitě měřit účinnost kampaní a vyhodnotit slabé stránky, které lze jednoduše přepracovat.

SEO | Zvýšení návštěvnosti | Budování značky | Sociální sítě | Tvorba obsahu | Reklama

Jiří Nevařil

Designer / Programátor

Online schůzka

Zaujali jsme? Sjednejte si nezávaznou online schůzku s naším obchodním zástupcem. Společně se pobavíte o potřebách vašeho projektu a možné spolupráci. Čím dříve se domluvíme, tím dříve bude hotovo.

Časté
otázky
a odpovědi

Ano. Všechny služby v rámci online marketingu poskytujeme na B2B i B2C trhu.

Všechny nabídky stanovujeme individuálně. Pokud chcete znát předběžnou cenovou nabídku, obraťte se na nás s vašimi požadavky a my vám vytvoříme cenovou kalkulaci.

Jsme odborníci v rámci optimalizace SEO, PPC kampaní, grafiky, sociálních sítí, tvorby webových stránek a e-shopů. Postaráme se vám tak o kompletní online marketing.

Ano. Vytvoříme vám kreativní obsah, kterým oslovíte široké publikum na svých sociálních sítích. Postaráme se o kompletní grafickou stránku, text příspěvků i jejich propagaci.

Samozřejmě. Nemusíme vám tvořit celý online marketing. Můžete do našich rukou svěřit například jen SEO nebo PPC reklamu.

Každý z těchto způsobů online marketingu má svoje pozitiva a negativa. Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak u něj trvá několik měsíců, než začne šlapat tak jak má. PPC funguje téměř okamžitě a hodí se pro krátkodobé nabídky.

SEO optimalizace

Cílená optimalizace pro lokalitu Brno

Efektivně využíváme prostor, který Google nabízí webovým stránkám, které budují kvalitní SEO a provádějí pravidelnou optimalizaci. V návaznosti na moderní metriky Google docílíte zajímavé pozice ve vyhledávači.. V ideálním případě je to první strana. Google je nejúčinnější místo pro prezentaci – tvorba webových stránek Brno

Zacílení na zajímavé klíčové slovo – Tvorba webových stránek Brno

SEO optimalizace
Na základě analýzy klíčových slov si můžete zjistit průměrný počet vyhledávání a optimalizovat pro to svůj text. Nás při výběru klíčových slov pro vstupní stránku zajímala klíčová slova – tvorba webových stránek Brno, tvorba webu Brno, tvorba webových stránek v Brně. Klíčové slovo nejen souviset s vašim podnikáním.
SEO optimalizace

Pokud jste se dostali na naši stránku tvorba webových stránek Brno přes vyhledávač, naše SEO funguje!

Jsme rádi, že se nám podařilo vás zaujmout. Pokud jste na nás narazili z vyhledávače, máme důkaz, že naše SEO funguje. SEO je něco, co je snadno měřitelné a jeho výsledky jsou viditelné okamžitě. Při tvorbě webu je pro nás stěžejní.

Nejste ze Zlína?
nevadí

Odkazy služeb - mapa

Děláme PPC pro: