Expert Dev, s.r.o.

Kampaň označuje vícero reklamních prvků, které slouží k marketingové komunikace. Tento reklamní soubor má stejnou myšlenku a cíl, avšak má různé zpracování (video spot, tisk, rozhlas apod.) Firma, která kampaň vytváří, se tímto způsobem snaží dostat do povědomí co největšímu množství lidí, přes jednotlivé komunikační kanály, nejčastěji přes PPC kampaně.

Druhy kampaní

Reklamní kampaně mohou být rozděleny do různých druhů podle různých kritérií. Zde jsou některé z hlavních druhů reklamních kampaní:

Využití kampaní

Kampaně mají široké využití a jsou důležitým nástrojem pro podporu a propagaci produktů, služeb nebo značky. Můžou se uplatnit například v těchto oblastech: Začátek formuláře

  • Zvýšení povědomí o značce: Reklamní kampaně pomáhají představit novou značku nebo rozšířit povědomí o existující značce.
  • Zvýšení prodeje: Používají se různé strategie, jako je nabídka slev, limitované nabídky nebo tzv. „call to action“ (výzva k akci), které podněcují spotřebitele k nákupu.
  • Oslovování cílové skupiny: Umožňují přesně cílit na specifickou skupinu spotřebitelů, která je nejpravděpodobněji zainteresována v nabízeném produktu nebo službě.
  • Budování vztahů s klienty: Mohou sloužit k budování a upevňování vztahů se stávajícími zákazníky.
  • Podpora nových produktů nebo služeb: Při uvedení nového produktu nebo služby na trh může marketingová kampaň pomoci informovat o jeho výhodách a zajistit, aby si ho spotřebitelé všimli.

 

Online marketing Praha | Online marketing Zlín | Online marketing Brno