Expert Dev, s.r.o.

Pod pojmem Facebook Pixel je označován unikátní kód, který si správce webu může přidat na svou webovou stránku. Díky tomuto propojení bude moct získávat informace o návštěvnosti svého webu, na kterou se návštěvník dostal pomocí PPC reklamy umístěné na sociální síti. 

Hlavní funkce Facebook Pixel 

  • Sledování konverzí: Facebook Pixel umožňuje sledovat, jak lidé konvertují po interakci s vaším webem po kliknutí na reklamu na Facebooku. To může zahrnovat nákupy, vyplnění formulářů, přihlášení atd.  
  • Retargeting: Jednou z klíčových funkcí je možnost retargetingu. Jedná se o zobrazování reklamních obsahů na Facebooku lidem, kteří již navštívili váš web. 
  • Optimalizace reklamních kampaní: Na základě dat získaných z Facebook Pixel můžete optimalizovat cílení reklamních kampaní. 
  • Měření aktivity na stránce: Pixel umožňuje sledovat, jak uživatelé interagují s různými částmi vašeho webu. 
  • Analýza konverzí a ROI: Pomocí Facebook Pixel můžete sledovat, jak reklamní kampaně přispívají k vašemu ROI (návratu z investice).
  • Dynamický reklamní obsah: Pixel umožňuje vytvářet dynamické reklamy na Facebooku, které automaticky zobrazují produkty nebo obsah, který uživatelé prohlíželi na vašem webu.