Expert Dev, s.r.o.

V plném znění Cost-per-click označuji cenu za jeden proklik. CPC se využívá při optimalizaci SEO, kde každé klíčové slovo stojí jinou částku za proklik. Zpravidla se ceny pohybují od 0 do 20 korun za proklik. Avšak jsou i  klíčová slova, kde je částka několikanásobně vyšší. Je důležité vyhodnotit případnou výnosnost před zvolením dražšího klíčového slova.

Další články

Vývoj aplikací s pomocí AI
Umělá inteligence

Jak AI mění webový vývoj v roce 2025

Ještě před pár lety byla umělá inteligence vnímána jako doplněk, který mohly využívat jen technologické giganty. V roce 2025 se ale situace zásadně změnila. AI

Testování PWA aplikace
Tvorba webových stránek

Jak vytvořit PWA krok po kroku

Návod krok za krokem jak vytvořit Progressive Web App od nastavení manifestu a Service Workeru po instalaci na domovskou obrazovku a offline režim.

Co dále nabízíme?

Webový rozcestník a další doplňkové služby