Expert Dev, s.r.o.

Glossary Category:

Konverze

Jedná se o návštěvníka našich webových stránek, který splnil náš účel, proč tyto stránky vůbec existují. Ve většině případech mluvíme o konverzi z návštěvníka na zákazníka. Není důležité mít pouze vysokou návštěvnost webových stránek. Je potřeba, aby došlo ke konverzi. Pokud k ní nedojde, je potřeb provést změny na stránkách, a to už na základě například jednoduchosti […]

Konverzní poměr

Označuje údaj, kolik návštěvníků webových stránek splnilo náš účel (nákup produktu, vyplnění dotazníku, zhlédnutí videa, apod.) Tento údaj můžeme sledovat pomocí Google Analytics. V případě nízkého konverzního poměru je potřeba udělat změny v online marketingu (přepracovat marketingovou strategii) nebo upravit webové stránky (komplikované, nepřehledné)    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových stránek Praha | Tvorba webových stránek Brno 

Konverzní trychtýř

Konverzní trychtýř je grafické znázornění cesty návštěvníka na webu až po uskutečnění nákupu. Během nákupního cyklu velká část návštěvníků obchod nedokončí, a během různých fází z webových stránek odcházejí. Tento proces bývá zobrazován jako trychtýř.   Fáze konverzního trychtýře  Konverzní trychtýř obvykle zahrnuje následující fáze:  Vědomí (Awareness): Potenciální zákazníci se dozvídají o vašem podniku nebo produktu. […]

Korelace

Dá se popsat jako vztah, který vznikne mezi dvěma a nebo i více prvky. Tyto korelace jsou využívány při optimalizaci SEO, avšak pokud tento vztah existuje při optimalizaci SEO, neznamená však, že se jedná o reálnou spojitost.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno

KPI

KPI představuje klíčové ukazatele výkonosti (Key Performance Index), které zejména v digitálním marketingu obsahují velmi podstatná data. Od návštěvnosti stránek, konverze na zákazníka, bounce rate, až po dosah příspěvku. KPI je jedním z nejdůležitějších prvků. Tyto informace naleznete například v Google Analytics.

Kvalitní obsah

Pod kvalitním obsahem si každý z nás představí něco jiného. Asi se všichni shodneme nad tím, že za kvalitní obsah na dané stránce označíme takový, který nám odpoví na námi položené otázky. Kvalitní obsah vám ale také pomůže při hodnocení u optimalizace SEO. Google hodnotí kvalitu stránky pomocí nástroje E-A-T. Obsah se musí vyhýbat tématům, […]

Labelling

Referuje na pojmenování nadpis, odkazů, tlačítek a klíčových textů na webové stránce. Texty by měli být srozumitelné a měl by z nich byl jasný jejich účel např. Kontakt, objednávka, přidat do košíku, apod. Pokud je text správně formulován, tak zvyšuje jeho efektivnost a celkovou míru prokliku. Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových stránek Praha | Tvorba webových stránek […]

Landing page

Landing Page je stránka, na kterou se snaží tvůrce webových stránek odkázat návštěvníka. Jedná se ve většině případech o stránku nebo podstránku, kde dojde ke konverzi návštěvníka (e-shop, nabídka produktů/služeb, přihlášení odběru Newsletteru, apod.) Tato stránka sdílí mnoho charakteristik s domovskou stránkou.   Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových stránek Praha | Tvorba webových stránek Brno 

LARAVEL

Laravel je open source PHP framework určený pro webové aplikace, který v roce 2012 vydal programátor Taylor Otwell. Laravel je poskytován zdarma pod licencí MIT a využívá softwarové architektury MVC. Vyznačuje se zejména svou optimalizací pro reálný svět a disponuje často užívanými procedurami, které jsou nutné při vývoji webové aplikace. Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových […]

Layout

Layout neboli česky rozvržení je používáno při webdesignu. Při tvorbě vizuální stránky je potřeba brát v potaz zájem návštěvníka. Proto by měl být layout jednoduchý, přehledný a obsahovat veškeré informace, které by mohly návštěvníka zajímat. V případě neefektivního rozvržení mnoho návštěvníků, kteří chtěli u vás zakoupit produkt/službu, neukončí nákup.    Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba […]