Expert Dev, s.r.o.

Glossary Category:

Joomla

Joomla patří do rodiny redakčních systémů, které slouží pro tvorbu webu. Jedná se o jednoduchý a intuitivní redakční systém, se kterým si dokáže poradit každý. Zvládne jednoduché microsites, ale také i náročnější e-shopy.    Vlastnosti a charakteristiky Joomla  Některé z hlavních vlastností a charakteristik Joomla zahrnují:  Open-Source: Jedná se o open-source projekt, což znamená, že je dostupná zdarma a […]

jQuery

jQuery je JavaScriptová knihovna pro zjednodušení skriptování HTML a CSS na straně klienta. Nabízí kompatibilitu napříč prohlížeči a intuitivní syntaxi, která usnadňuje použití v malých i velkých webových aplikacích. Knihovna také poskytuje funkce pro manipulaci s DOM, animaci, zpracování událostí a další úlohy, které lze provádět pouze pomocí JavaScriptu. Knihovna je zdarma k použití pod licencí MIT.  Hlavní rysy jQuery   Hlavními rysy jQuery jsou:  Zjednodušení […]

Kampaň

Kampaň označuje vícero reklamních prvků, které slouží k marketingové komunikace. Tento reklamní soubor má stejnou myšlenku a cíl, avšak má různé zpracování (video spot, tisk, rozhlas apod.) Firma, která kampaň vytváří, se tímto způsobem snaží dostat do povědomí co největšímu množství lidí, přes jednotlivé komunikační kanály, nejčastěji přes PPC kampaně. Druhy kampaní Reklamní kampaně mohou být rozděleny […]

Kanibalizace klíčových slov

Jedná se o využití stejného klíčového slova pro více svých příspěvků na jedné webové stránce. Dané příspěvky poté „zápasí“ mezi sebou o lepší umístění na SERPu. Tento styl využívání klíčových slov škodí celkově webové stránce, ale zároveň také nebude zobrazována konkurence. Můžete se však také ocitnout v situaci, kde bude vaše konkurence využívat tuto strategii. […]

Kanonický odkaz

Kanonický odkaz je součást HTML kódu, který pomáhá zabránit duplicitnímu obsahu. Zároveň také pomáhá vyhledávačům vyhodnotit, která webová stránka nabízí více relevantní obsah a má ji vyhodnotit na vyšších vyhledávacích pozicích. Tento met tag se dá použít na statickém webu, ale také i na dynamickém webu.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno

Katalog

Jedná se o seznam webových stránek, které jsou součástí jedné kategorie a mají společné odvětví obsahu. Tyto katalogy byly v minulosti velmi využívány, avšak v dnešní době je tomu pravý opak. Jejich popularita klesla zejména díky tomu, že bylo zneužíváno zpětné linkování. Jelikož linkování přestalo být věrohodné, tak se katalogy k linkbuildingu přestaly používat úplně. […]

KEI

V plném znění Keyword Effectiveness Index, která označuje hledanost klíčového slova a relevantnost nalezených odkazů pod touto klíčovou frází. Zároveň také označuje, zda je námi vybrané klíčové slovo vůbec vhodně pro optimalizaci SEO. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno

Kerning

Tento termín se používá v typografii pro úpravu mezer mezi písmeny za účelem zlepšení optického dojmu z textu. Po vyrovnání je mezi každými dvěma sousedícími písmeny mezera o stejné ploše. Kromě záporného kerningu, který je mnohem běžnější se lze setkat i s kladným kerningem, kdy se písmena od sebe o něco více odsunou, což se stává hlavně […]

Keyword stuffing

Keyword Stuffing označuje nadměrně použití klíčových slov. Nadměrné použití klíčových slov Google vyhodnocuje jako podvodné ze strany copywritera, který se snaží použít co nejvíce klíčových slov, aby danou webovou stránku vyhodnotil co nejlépe, a tím pádem jej dostat na předtím příčky. Google Penguin však tyto taktiky odhalí a záměrně je umístí naspod vyhledávání.    Tvorba webových stránek Zlín […]

Klíčové slovo

Klíčové slovo je základní jednotkou pro SEO (Search engine optimalization). Klíčová slova, která charakterizují celý text, musí být správně umístěna v textu (avšak velké množství klíčových slov přinese více škody než užitku viz. Keyword Stuffing). Díky správně umístěným klíčovým slovům jednotlivé vyhledávače vyhodnotí vaše webové stránky za více relevantní a umístí jej na přední pozice při vyhledávání. Analýza klíčových slov a s tím spojený copywriting je základem pro tvorbu webu. […]