Expert Dev, s.r.o.

Nutí vás situace podnikat z domu? Vše půjde líp s CRM systémem



Pro většinu lidí, které vlastní podnik, firmu nebo vedou větší kolektiv lidí, se v posledních týdnech zkomplikovala pracovní činnost. Pokud to bylo jen trochu možné, zaměstnavatelé umožnili svým zaměstnancům pracovat z domu, případně se alespoň snažil omezit počet lidí na pracovišti.



Některé z firem přešly na nucenou home office poměrně plynule, jiní se potýkali s většími nebo menšími problémy, a někteří narazili na absenci firemních systémů, které umožňují komunikaci na dálku, ale především nastavit jasný a přehledný řád toho, co se ve společnosti odehrává a v jakém stavu je jaká zakázka. Mnoho firem tak volí přechod na CRM (Customer Relationship Management) neboli řízení vztahu se zákazníky.



Díky CRM systému budou mít všichni, kdo potřebují, přístup k interním informacím firmy. Program umožní jednodušší třídění a zpracovávání informací o klientech, detailní přehled o probíhajících zakázkách a sledování aktuálních požadavků stávajících klientů



CRM není nic složitého, co se týče pochopení a běžného používání. Není potřeba žádné dlouhé zaškolování, princip CRM systému je v zásadě jednoduchý, uživatelsky přívětivý a nekomplikovaný. To stejné platí i o instalaci CRM programu.

Systém CRM zefektivní Vaši práci i práci Vašich zaměstnanců – zjistíte, jaké produkty nebo služby Vaši zákazníci využívají a za co vám nejvíce platí. Mimo jiné vám CRM usnadní práci s dohledáváním faktur, veškeré faktury najdete na jednom místě.



CRM systém obsahuje kalendář, do kterého je možno zanášet seznam úkolů a sledovat, v jaké fázi rozpracování jednotlivá zadání jsou, případně kdy a jakým způsobem byla vyřešena. A pro usnadnění komunikace můžete využít v systému CRM funkci automatických emailů.


CRM systém Vám pomůže rychleji naskočit po návratu do kanceláře nebo na pracoviště, synchronizovat práci vykonanou doma s tou, která se nachází na firemních discích, utřídit interní informace a poskytnout je rychlým a efektivním způsobem všem podřízeným i kolegům, a to na základě uživatelského jména a hesla, díky kterému se mohou jednotlivci přihlašovat a díky kterému budou veškeré firemní údaje v naprostém bezpečí.


Zároveň můžete i svým klientům poskytnout přístup ke sledování stavu jejich zakázky – oběma stranám to tedy ušetří nemalé množství času, který by jinak strávili emailovou nebo telefonickou komunikací.



Vaši podřízení (a to samé platí o klientech) však můžou mít přístup pouze k omezenému počtu informací a funkcí a mohou mít povoleno ovládat jen určité úkony. Pravomoci při zacházení s CRM systémem se můžou dělit podle pozice ve firmě nebo podle hierarchie zaměstnanců.

Do CRM systému můžete nahrávat soubory a sdílet je s kolegy nebo podřízenými, přijímat platby pomocí zabezpečených online služeb jako jsou PayPal nebo Google Checkout. Můžete kontrolovat své příjmy a výdaje, mít je přehledně vyobrazené na jedné stránce a budete tak mít jasnější přehled o rozpočtu a o příjmech.



Sytém zpřehlední práci nejen firmám čítající několik desítek zaměstnanců, ale pomůže k lepší orientaci v byznysu i malým podnikatelům nebo jednotlivým živnostníkům. Ti budou moci účinným, rychlejším a spolehlivějším způsobem zpracovávat údaje o svých zákaznících, povaze jejich poptávky a výše jejich plateb.



Celý CRM systém můžete propojit se svými webovými stránkami. Noví zákazníci se tak můžou snadno zaregistrovat pomocí formuláře, který umístíte na Váš web nebo e-shop.



Kompletní CRM systém můžete mít Vy i Vaši zaměstnanci kdykoliv u sebe, systém se dá kromě stolních počítačů a notebooků zobrazit i na mobilních zařízeních (telefony, tablety…), a tak není problém se k systému připojit i mimo kancelář. CRM systém si můžete buď pronajmout, nebo si nechat pro svou firmu vytvořit vlastní na míru, pokud je chod Vaší firmy specifický a Vaše požadavky jsou nadstandardní.



Mohlo by Vás zajímat

Tvorba webových stránek Zlín Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizaceKlíčová slova | Sociální sítě | Grafické práceMarketing | Reklama|PR

Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »