Expert Dev, s.r.o.

Proč mít na své stránce blog?

Blog bývá jednou ze základních segmentů webových stránek. Mnoho lidí však tuto sekci posouvá až na druhou kolej a nijak se ji nevěnuje. Avšak blog Vám bude nápomocný hned v několika ohledech. K čemu je tedy dobrý, když jsem jen malý živnostník? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Zvyšuje návštěvnost

V porovnání s webovými stránkami, které nevyužívají blog, je v návštěvnosti stránky s blogy převálcují. Blogy se nejčastěji využívají pro optimalizaci SEO, díky které se Vše stránka bude zobrazovat na předních příčkách po vyhledávání na příslušném vyhledávači. Z čehož vyplývá, že se na Vaši stránku dostane více návštěvníků.

Mezi charakteristiky blogu také patří fakt, že udrží návštěvníka déle na Vaši webové stránce. Díky delšímu času strávené na webu je mnohem větší šance, že dokážete návštěvníka oslovit a on konvertuje na Vašeho zákazníka.

Vytvoříte si vztah

Blog je skvělým nástrojem, díky kterému si dokáží Vaši návštěvníci vytvořit vztah s Vaši firmou. Je důležité projevit svou firemní kulturu na webu a blog je jedním z nejúčinnějších nástrojů. Nejen že zde můžete sdílet různé rady a tipy, ale také novinky, které se dějí ve Vaší firmě. Když lidé pochopí vaše podnikání po „lidské“ stránce, tak je větší šance, že jim padnete do oka a stanou se vašimi zákazníky. O firemní kultuře si můžete přečíst více zde.

Sdílejte své znalosti

Další skvělou příležitostí, kterou Vám blog nabízí, je sdílení svých znalostí a zkušeností z oboru. Pokud podnikáte v oboru, který může na první pohled působit komplikovaně nebo až příliš odborně, tak máte jedinečnou šanci na svém blogu jednoduše vysvětlit a přiblížit svou práci okolí. Zaměřte se na momentální trendy a události, které se odehrávají a představte je svým čtenářům. Nejen že obohatíte návštěvníky novými poznatky, ale také jim ukážete, že se v oboru vyznáte a máte přehled o veškerém dění. Vybudování důvěry je jedním z nejtěžších prostředků, jak získat co nejvíce zákazníků a pomocí blogu toho můžete jednoduše dosáhnout.

Základní kámen pro SEO

Optimalizace SEO je jedním z nejúčinnějším nástrojem, jak propagovat svou webovou stránku. SEO je postaveno na mnoha faktorech, mezi které spadá obnova nových příspěvků na webu, linkování mezi jednotlivými segmenty, využívaní klíčových slov, apod. Tyto aspekty se dají jednoduše uplatnit zejména v příspěvcích na blogu. Vyhledávače Google a Seznam.cz přikládají velkou váhu výše zmíněným aspektům, proto by byla škoda toho nevyužít. Pokud však chcete využívat SEO a nevíte jak na to, nebo už jej využíváte, ale funguje Vám tak jak by mělo, tak se na nás neváhejte obrátit a my Vám pomůže s čímkoliv budete potřebovat.

Věříme, že Vám tento článek byl užitečný a poznali jste výhody blogu a proč by měl být nedílnou součástí jakéhokoliv webu.

Potřebujete vytvořit nové webové stránky v roce 2021?

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK | SEO A OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK | COPYWRITE GRAFIKA | MARKETING SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Weby tvoříme v těchto městech:

Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webových stránek Praha | Tvorba webových stránek Brno | Tvorba webových stránek Olomouc |Tvorba webových stránek Ostrava

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU|TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK|TVORBA MICROSITES|TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU

Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »