Expert Dev, s.r.o.

Jak vyobrazit firemní kulturu na webu?

Jedním ze způsobů, jak si vytvořit vztah s veřejností, je pomocí sdílení firemní kultury. Tímto způsobem se dá vytvořit vztah mezi společností a potenciálními zákazníky. Jak však Vaši firemní kulturu přenést na Vaše webové stránky?

V tomto článku se dozvíte několik tipů, jak vyobrazit Vaši firemní kulturu na webových stránkách.

1. Sdělte, jaké máte hodnoty

Aby každý návštěvník pochopil Vaši společnost nejen z toho hlediska, co nabízíte za produkty nebo služby, ale také co jako firma představujete, tak se nebojte sdělit, jaké máte hodnoty, vize a cíle. Každá firma by měla mít nějaké krátkodobé a dlouhodobé cíle. Díky těmto cílům a hodnotám přiblížíte potenciálnímu zákazníkovi na čem Vám záleží, a co je pro Vás priorita. Nejen že tímto můžete oslovit více zákazníků, ale také ostatních firem pro spolupráci, a nebo investorů.

(etsy.com, 2021)

2. Představte svoji společnost

K tomu se perfektně hodí sekce „o nás„. Tato část stránky neslouží pouze k představení společnost, její stručné historii, ale co je pro nás momentálně důležité, ke sdělení návštěvníkům stránky, čím se odlišujete, jaká je Vaše konkurenční výhoda. V této sekci by měly být také zmíněny Vaše hodnoty, cíle a vize. I úplné maličkosti mohou udělat rozdíl. Například jestli je text psát v první osobně nebo ve třetí osobě. Pomocí těchto informací můžete oslovit nespočet potenciálních zákazníků, a to zejména díky stejně nastaveným hodnotám a prioritám.

(expert-dev.cz, 2021)

3. Ukažte své zaměstnance

Jakákoliv firma by neexistovala, kdyby neměla kvalitní zaměstnance. Ukažte světu, kdo stojí za veškerou odvedenou prací. Můžete je představit pomocí fotografie, krátkého popisu a nebo také ve videu. Tímto nejen vyjádříte to, že se staráte o svoje zaměstnance, ale také i to, že si vážíte nejen jejich práce. Představením Vašeho pracovního týmu přiblížíte svoji práci ostatním a ukážete jim další část Vašeho podnikání. Když ukážete své zaměstnance, tak odhalíte další část své firemní kultury, protože bez zaměstnanců by většina podniků nefungovala. Dalším místem, kde také můžete ukázat své zaměstnance může být v bannerech či sliderech. Spokojený tým kterého práce baví hned osloví mnohem více potenciálních zákazníků.

4. Předejte atmosféru

Jaká atmosféra panuje ve firmě se dá krásně vyobrazit web designem. Pokud vlastníte firmu například pro právníky nebo audit, tak se v tomto případě hodí jednoduchý design, který bude působit více seriózně, založen na neutrálních barvách. Pokud však máte v práci uvolněnou atmosféru, tak není na místě se bát barev a upustit uzdu kreativitě. Avšak je potřeba mít na paměti, že všeho moc škodí.

S tím se také pojí i textace, kterou budete mít na stránce. V některých případech, jako třeba u právníků nebo auditu, je na místě používat formální jazyk. Na druhou stranu pokud vlastníte třeba restauraci nebo malý obchůdek s dárkovými předměty, tak si můžete s textem více pohrát. Tohle vše však musí jít ruku v ruce s Vaší firemní kulturou, hodnotami nebo Vaši vizí.

5. Ukažte své pracovní prostředí

Jak už bylo výše zmíněno, tak hodně toho poví Váš pracovní tým, avšak zázemí, ve kterém pracujete, dokáže předat víc než se na první pohled může zdát. Proto můžete na své webové stránky umístit fotky přímo z místa činu nebo to dokonce oživit i video prohlídkou. Skvělým oživením by také byla ukázka prostoru pomocí 360 stupňových fotografií. Tímto způsobem můžete spojit představení zázemí, ale také zaměstnanců.

Věříme, že Vám tento článek byl užitečný a nějaké tyto tipy využijete.

Potřebujete vytvořit nové webové stránky v roce 2021?

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK | SEO A OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK | COPYWRITE GRAFIKA | MARKETING SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Weby tvoříme v těchto městech:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK ZLÍN|TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK PRAHA|TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK BRNO|TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OSTRAVA |TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU|TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK|TVORBA MICROSITES|TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU

Sdílet příspěvek

Další články

Blog
Expert Dev

Blíží se definitivní konec Google Universal Analytics. Nezapomeňte na zálohu dat!

Analytická služba Google Universal Analytics (předchůdce aktuálních GA4) se chystá tento rok nadobro odejít do historie. Stane se tak 1. července 2024 kdy ztratíme přístup do uživatelského rozhraní a služba bude Googlem trvale smazána. To znamená, že pokud neprovedete včasnou zálohu dat, o všechny cenné historické informace, které jste z webových stránek nasbírali, přijdete.

Zobrazit článek »
Novinky v PPC 2024
Blog
Expert Dev

PPC novinky 2024 – co se chystá v online marketingu? 

Rok 2024 je tady a s ním přišla i řada novinek v oblasti PPC reklamy. Připravte se na pohled do budoucnosti PPC reklamy a získání cenných poznatků, které vám pomohou dosáhnout maximálního úspěchu ve svém digitálním marketingu v roce 2024 a dalších letech. Ať už se jedná o trendy v oblasti automatizace a personalizace, je důležité být v obraze, abyste ze svých kampaní vytěžili maximum.

Zobrazit článek »
Blog
Expert Dev

5 kroků k úspěšnému zviditelnění vašeho nového e-shopu 

V dnešní době je online trh přeplněný. Proto je pro každý nový e-shop zásadní vědět, jak vyniknout a zaujmout svou cílovou skupinu. Zviditelnění vašeho e-shopu se tak stává klíčovým faktorem pro dosažení úspěchu. V tomto článku se zaměříme na důležitost efektivního zviditelnění, a co je ještě důležitější, poskytneme vám užitečné tipy, které vám pomohou vytvořit výrazný a úspěšný e-shop.

Zobrazit článek »